Ik heb een bestteling gedaan 14 juni. hij zou uiterlijk 22 juni in huis zijn. Maar ik heb geen pakket en ook geen bevestiging dat hij onderweg is. Er word niet gereageert op e-mails of op het klachten formulier al met al hele slechte service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jordy Boon
- Brigith
9 juni bestelling gedaan. Volgens website zou het uiterlijk dinsdag 16 juni geleverd worden. Dat zou perfect op tijd zijn, omdat ik het artikel donderdag nodig heb. 16 juni niets ontvangen, bestelling staat nog steeds op ontvangen. Gemaild, gebeld, contactformulier op website ingevuld, bericht gestuurd via Facebook (wordt wel gelezen, maar niet op gereageerd). Echt waardeloos! Had juist vanwege de levertijd voor Rockwinkel gekozen, en nu heb ik niets morgen :(
Hoe zou je Rockwinkel beoordelen?
- Mike Verbruggen
Alles goed verlopen 🤘🏻💀🤘🏻
- Ruth Lamote
Word pas verstuurd na een paar boze mails.
- MRD
Na het plaatsen van bestelling lang geen bericht van verzending. Na een week gemaild, geen reactie. Na herhaaldelijke mails en poging tot telefonisch contact totale radiostilte. Ik verwachtte te kunnen fluiten naar mijn geld. Na aanmaning toch opeens verzendbevestiging en alle producten in goede orde ontvangen na 2 weken. Producten zijn van goede kwaliteit. Communicatie helaas erg slecht.
- Nicky De jong
Duurt lang voordat je het binnen krijgt