ThuiszorgWebshop.nl
-
Inge van der Meer Molenkamp
bij loslaten en daardoor gat in achternaad kous geen garantie: die schade zou ik zelf veroorzaakt hebben en geen een fabrieksfout zijn.
In ieder geval reparatie en/of nieuwe kous.Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, ik heb dit inderdaad na gevraagd bij de fabrikant. En eveneens nogmaal nagevraagd of ze dit niet onder garantie kunnen vernieuwen. Ik wacht momenteel nog op een antwoord. Maar ik blijf er achteraan gaan! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
Riet Obbens
Ze zijn verstelbaar super
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, alvast bedankt voor uw review!! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
Hoe beoordeel je ThuiszorgWebshop.nl?
-
Gerard de Klerk
Vlotte levering en het goed voldeed aan de wensen.
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, alvast bedankt voor uw review!! Mvg Scharon van het Thuiszorg Webshop Team
-
Gerry van der Weerd
Snelle bezorging
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, alvast bedankt voor uw review!! Mvg Scharon van het Thuiszorg Webshop Team
-
Bernt Horman
prima service
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, alvast bedankt voor uw review!! Mvg Scharon van het Thuiszorg Webshop Team
-
John
Op mijn vraag via mail of ze de handleiding van de sprekende bloeddrukmeter ook als pdf hebben wordt gereageerd met neen en er wordt ook geen moeite gedaan om deze op internet op te zoeken en naar mij te sturen, want dat is wel handig als blinde om de handleiding digitaal te hebben. Bij het aangeboden product wordt geen merk en/of type vermeld, dus had ik ook geen idee en bij levering blijkt het een gangbaar type te zijn, dat overal voor € 35 minder wordt aangeboden.
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, er werd inderdaad gevraagd naar een PDF catalogus van de bloeddrukmeter. De fabrikant kon me hier jammer genoeg niet aan helpen. Alvast mijn excuses voor het ongemak. Mvg Scharon van het Thuiszorg Webshop Team
-
Yvonne Kamsteeg
Zelfs 1 ster is te veel.
Ze sturen oude gebruikte incomplete troep, jammer dat ik geen foto's kan toevoegen als bewijs.
Gebeld en je krijg eerst als antwoord: het is een nieuw artikel, ik heb het zelf ingepakt. PARDON?
Ze gevraagd om reactie te geven als ze de retour ontvangen hadden ( ik verwachte een excuus omdat het echt duidelijk gebruikt en incompleet was) Helaas... niets....
Excuses hiervoor krijg je niet en je bent ook nog eens dubbel je verzendkosten kwijt.
Weet ook iemand waar je hierover je beklag kan doen, dit moet toch echt niet kunnen?
Doe het niet mensen!
Via een andere beoordelingssite krijg je heeeel snel een reactie die nergens over gaat, over korrels en verkleuringen maar het is gewoon gebruikt!!
Dan kunnen jullie wel snel een reactie geven maar op. Zegt ook al genoeg.
Heb van een andere, WEL ge renomeerde webshop een NIEUWE ontvangen, jullie zitten dus hier weer te liegen ... triest en wederom geen excuus....
Op facebook kon ik fotos toevoegen, hier kan iedereen goed beoordelen dat jullie gebruikte troep sturen, en klanten oplichten ! Mensen kijk vooral wat ze hebben opgestuurd!
Wederom een reactie hieronder waar niemand iets mee kan, jullie zien toch zelf ook de fotos, die nu op jullie facebook staat dat het GEBRUIKT is!
Oh en nog meer leugens, er is mij geen andere aangeboden en jullie hebben op 1 andere website een leugenachtige reactie gegeven. Snap ik hoor, jullie komen er niet best af en mensen moeten gewaarschuwd worden.
Waarom moet ik betalen voor verzendkosten als jullie oude troep leveren. Ik wacht nog steeds op mijn geld.
Ik denk dat dit een punt van in gebreke stellen is...
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste mevrouw, we hebben reeds menige keren op uw 'reviews' gereageerd. Het is ook namelijk de eerste keer dat wij deze opmerking krijgen van het product.
Zoals reeds vermeld zijn dit compleet nieuwe producten, maar door kleinschalige productie, treden hier soms verkleuringen op bij het vervaardigen.
U heeft het product retour gestuurd. En wij hebben deze verwerkt.
Weliswaar heeft mijn collega u nog een ander exemplaar voorgesteld, maar hier bent u niet op ingegaan.
Alvast onze excuses voor het ongemak
Mvg
Scharon van het Thuiszorgwebshop Team -
charlotte Molengraft
slechte afhandeling na product niet ontvangen te hebben. of ik maar zelf achterheen moet gaan waar het gebleven is. en na mijn verzoek dan maar het geld terug te storten werd überhaupt geen aandacht aan besteed. en uiteindelijk na 4 weken het product ontvangen en geen enkel excuus of wat dan ook. heel slecht...
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, wij hebben even uw order erbij genomen. Er was inderdaad iets foutgelopen bij de verzending. Op 19/02 hebben wij u een nieuw exemplaar toegestuurd. Deze zou u op 21/02 ontvangen hebben, gezien u mailtje die wij mochten ontvangen. Alvast onze excuses voor het ongemak. Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
kees de pinth
??????
-
Arend van der Iest
levertijd iets te lang
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, alvast bedankt voor uw review!! Mvg Scharon van het Thuiszorg Webshop Team
-
Petra Harteveld
Snelle goede
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
Annie Harmsen
Er was een verkeerd artikel geleverd. daardoor kon ik twee maal verzendkosten en retour kosten betalen voordat ik mijn product kon ontvangen. mijn bestelde lepel zou daardoor €21,- duurder zijn dan de winkelprijs.
-
Petra
Niets op aan te merken
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
Rob Post
Snel geleverd en goed verpakt.
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
leny van beers
Prima service, snelle reactie en actie.
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
Wilma Oosterbaan-Wisman
Snelke leveringAntwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
Anneke
Prima product en goede service
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
Martijn Seijen ten Hoorn
Goed bedrijf
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
AB Schenk-Leenheer
Hele voordelige pantoffels
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team
-
Bert Van zanten
,goed sevice
Antwoord van ThuiszorgWebshop.nlBeste, bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Thuiszorgwebshop Team