Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!
Geverifieerd door WebwinkelKeur
Beoordeling van andere bronnen | Aantal beoordelingen | Beoordeling |
---|---|---|
Bol.com | 154 | 8,8 |
H. Beelen beoordeelde op 2018-04-01
Supper slechte webwinkel.
Duurt lang geen contact mogelijk.
Geen reactie op email of telefonisch contact. Dan krijg je een antwoord apperaat. Na een maand krijg je eindelijk bericht dat het bedrag niet is overgemaakt maar dit was een maand geleden al gebeurd dus de administratie klop van geen kanten.
adfasdf beoordeelde op 2017-12-23
Verschrikkelijke webwinkel. Levertijd wordt ruim overschreden, maar er wordt niet gereageerd op mail of via FB. Telefonisch contact opnemen kan niet. Uiteindelijk werd het pakket geleverd en bij ons in de schuur gezet, anders had ik het geweigerd, want ik had intussen al een ander dekbedovertrek besteld. Het retouradres is in Belgie, waardoor het terugsturen extra duur uitvalt en je eigenlijk niet anders kunt dan het maar te houden. Tot mijn verbazing krijg ik na verloop van tijd ineens een mail met dat mijn pakket zou komen, wat ik dus al had * ZUCHT*
J Brands beoordeelde op 2017-11-10
OP 21 oktober dekbedovertrek besteld nog steeds niks ontvangen gemaild en gebeld geen reactie. Ik denk dat ik opgelicht wordt.Ik geef het bedrijf nog een week de tijd voor ik verdere stappen ga ondernemen
Carin Koot beoordeelde op 2017-10-09
Ik beoordeel onvoldoende, omdat het erg lang heeft geduurd voordat het dekbedovertrek werd bezorgd. Ik heb gemaild waar het bleef, nooit antwoord gehad, ik heb gebeld, kreeg een voicemail, boodschap ingesproken, met ordernummer. ER heeft nooit iemand terug gebeld. Als er om wat voor reden dan ook vertraging is met de levering van een product, is het op z'n minst netjes om te laten weten waarom het zo lang duurt en wat men kan verwachten van de levertijd.. Tot op heden weten wij dat nog steeds niet.
Clara Lettinga beoordeelde op 2017-09-01
Vind service goed maar duurt erg lang! Nu nog wat besteld na dikke week nog niet binnen... erg vervelend
Patricia Van Staal beoordeelde op 2017-08-19
Het enige waar ik commentaar op heb is: de bestelling duurde best wel lang 8 aug besteld en kon bezorgt worden vanaf 16 aug. Tussendoor vernam je ook niks over de levering, dat was jammer! Ik kon de levering helaas niet op 16 aug. in ontvangst nemen, daarom zelf verplaatst naar 18 aug. Dat was wel handig!
Ook het verpakkingsmateriaal was niet zo stevig, in een plastic zak!!
johan kras beoordeelde op 2017-08-14
ik ben tevreden over het geleverde product. het is zelfs boven mijn verwachting zo mooi. en het is groter en dikker dan verwacht. supper.
Margriet Gomes beoordeelde op 2017-08-13
Echt perfect wel wil ik opmerken gek van die reviews te worden. Goed is goed het is niet normaal dat iemand die ergens niet mee eens is een bedrijf naar de klote kan schrijven.
Cathy Cologne beoordeelde op 2017-08-07
Uitstekende kwaliteit.
Stanny beoordeelde op 2017-07-31
Leuke kussentjes in petrol kleur. Mooi formaat.
G.H. Hoolsema-Bolks beoordeelde op 2017-07-20
Ik ben tevreden over de snelle levering.
Sandra Lok beoordeelde op 2017-07-17
Makkelijk te bestellen, iets vertraagde aflevering. Kussenhoes is zonder vulling geleverd. Dat is jammer
JWC van der WIJST JWC beoordeelde op 2017-07-02
Goede service,duidelijk
Silke Wulms beoordeelde op 2017-06-19
Snelle en correcte afhandeling van de betaling en levering.
Judith de Vries beoordeelde op 2017-06-02
1e keer iets besteld.
Prima service en artikel .
Hilde V beoordeelde op 2017-05-25
Snelle levering, prachtige dekbedovertrekken. Graag tot een volgende keer.
G. Nijhof-de Raad beoordeelde op 2017-05-20
Besteld en een dag later in hiis!
Cathy Cologne beoordeelde op 2017-05-03
Zeer snelle levering en afhandeling.
Marja beoordeelde op 2017-05-01
Prima. Mooie dekbedovertrekken. Mooie prijs. Vergeten track & tracecode werd alsnog gestuurd. Ik ben tevreden!
Connie Van Dreumel beoordeelde op 2017-04-30
Bericht gekregen dat het dekbedovertrek weer op voorraad is. Vragen snel beantwoord, snelle levering. Prima dus.
Gecontroleerd door ons
Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.
Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen
Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.
Beoordeeld door u
WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.
Mystery shopper controles
Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.
Onafhankelijk en non-profit
Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.
Word dan lid van WebwinkelKeur.
Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.