Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Belfurn NL

Pedro Colomalaan 10E
2880 Bornem
Dit is geen bezoekadres
+32468426619
KvK BE 0436.315.106

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Belfurn NL

Gemiddelde beoordeling

8,2

129 beoordelingen

Beoordeling van klanten

78%

9%

13%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Google Plus/Places - 7,4
2018
Belfurn NL

dominique lejeune beoordeelde op 2018-11-17

Juste pour vous faire part, de ma satisfaction, concernant l'achat des meubles. Qui me semblent de bonne qualité. Par contre, en ce qui concerne la communication, par mail, j'ai rarement eu une réponse. Vous m'avez envoyé un mail, que je suis pas arrivée à traduire, mon ordinateur s'étant bloqué. J'ai supposé que je devais la recevoir le 15 Novembre !!!. Ensuite le livreur m'a appelé, les étiquettes sur le carton, ne mentionnait pas mon adresse. Recevez, Messieurs, mes respectueuses salutations. Mme LEJEUNE

Belfurn NL

Cindy Inghelbrecht beoordeelde op 2018-11-11

Super blij met mijn meubelen, goede kwaliteit en zeer goedkoop. Snelle levering!!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Belfurn NL:
Hallo Cindy , Dank voor je fijne reactie.
grt
Paul
Belfurn NL

Diana Buisman beoordeelde op 2018-10-05

Belfurn NL

Karin Hofland beoordeelde op 2018-10-04

Ben tevreden over het snelle antwoord op mijn mailtje met de vraag wanneer mijn product aan zou komen. Het antwoord klopte precies. Het product is goed ik ben er blij mee.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Belfurn NL

Betty Maes beoordeelde op 2018-10-02

beschadeging aan de hoek van de wand en zijpaneel constructiefout.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Belfurn NL:
Beste Betty ,
We hebben uw beoordeling met enige verbazing gelezen. We doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen maar we moeten natuurlijk wel geïnformeerd worden .
Transportschade kan altijd voorkomen, maar als er een plank beschadigd geraakt door het transport lossen we dit meestal binnen de kortste termijn op.
Tenzij vergissing van onzentwege, waarvoor onze excuses in dat geval, werden wij door u niet op de hoogte gesteld van enige beschadiging.
Indien u ons alsnog meedeelt welke plank ( graag planknummer volgens het montageplan) we moeten vervangen zijn we nog steeds bereid u een nieuwe plank op te sturen.
We horen graag van u .
met vriendelijke groet,

Paul
Belfurn NL

Hung Dang beoordeelde op 2018-09-30

Product wordt snel geleverd, compleet en zorgvuldig verpakt. Product ziet er in het echt nog mooier uit dan op de foto. Ik zal mijn vrienden aanbevelen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Belfurn NL

Khava Bisultanova beoordeelde op 2018-09-29

Belfurn NL

Lucie Nicolas-Encreve beoordeelde op 2018-09-21

Conforme a la description, delais respectes, le meuble etait tres bien emballe et est arrive en parfait etat. Vendeur disponible et a repondu a mes messages dans un delai raisonable. J'acheterai a nouveau sans hesiter.
Reliable seller, the product was precisely described, well packaged and arrived in perfect condition. The seller answered all my messages and was available. I would buy again with no hesitation.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Belfurn NL

Melina Eustathiou beoordeelde op 2018-09-17

Dressoir uiteindelijk ontvangen maar de levertijd was langer dan aangegeven stond op de site duurde 1 maand ipv 7 a 12 dagen. Voor de rest tevreden

Belfurn NL

Philippe André beoordeelde op 2018-09-12

Je suis vraiment satisfait du service suite à l'achat d'un meuble dont un des éléments était abîmé. Service après-vente rapide et très efficace. Proactif et excellent suivi. Belfurn est à recommander sans hésitation ! Encore merci.

Belfurn NL

Ron Niesing beoordeelde op 2018-09-06

De leverancier was enorm vriendelijk, beleefd en behulpzaam! Ik had een knieblessure en kon daardoor het pakket zelf niet naar binnen brengen, dat heeft hij heel voorzichtig en snel voor mij gedaan!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Belfurn NL:
Hartelijk dank , voor deze fijne reactie .
Belfurn NL

Patricia beoordeelde op 2018-09-05

Bestelling werd heel snel verstuurd en de tafel ziet er prachtig uit. Bij het monteren kwamen we er achter dat één plank geen gaten had (terwijl dat wel moest). Mail gestuurd en er werd gelijk gereageerd dat we een nieuwe plank zouden krijgen. 2 dagen later is dat ook verstuurd. Super goeie service dus!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Belfurn NL:
Beste Patricia , Dank voor de fijne reactie . We doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen.

grt
Paul
Belfurn NL

Mandy Defoort beoordeelde op 2018-09-03

Belfurn NL

BOUZIDI JAMAL beoordeelde op 2018-09-01

Très bon produit

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Belfurn NL

Sven Van Sighem beoordeelde op 2018-08-31

Heel tevreden. Levertijden duidelijk gerespecteerd.
Persoonlijk gecontacteerd via telefoon om afhaling af te spreken, zeer vriendelijk.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Belfurn NL:
Hallo Sven , Dank voor de fijne reactie . We streven er alle dagen naar om onze klanten tevreden te stellen.
met vriendelijke groet,

Paul
Belfurn NL

Annie Van Oudheusden beoordeelde op 2018-08-30

Belfurn NL

Gunther Van Raemdonck beoordeelde op 2018-08-30

Levering was binnen de termijn en de goederen was stevig verpakt

Belfurn NL

Petra Van meel beoordeelde op 2018-08-30

Alles goed alleen toch lang wachten wanneer je te horen krkjgt wanneer ze leveren

Belfurn NL

Audrey Legris beoordeelde op 2018-08-25

Belfurn NL

jamal bouzidi beoordeelde op 2018-08-23


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.